×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
اعزام بسیجیان صومعه سرا به مناطق عملیاتی غرب کشور

علی فتح‌اللهی، فرماندار صومعه‌سرا صبح امروز (15 مرداد) در مراسم بدرقه از زائران سرزمین نور در حسینیه سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار داشت: راهیان‌ نور بخشی از وجود خداوندی است که افراد این مسیر را انتخاب می‌کنند که به تعالی ختم می‌شود.

وی با بیان اینکه سفر اردوی راهیان نور صرفا نباید به عنوان یک سفر تلقی شود بلکه باید به عنوان رسیدن به آرمان‌ها و راه شهدا باشد، افزود: بسیج بر اساس بصیرت و بیداری که می‌تواند بر قشر خاص ایجاد کند، تشکیل شده، پس اولین لازمه یک بسیجی بینش و بصیرت است.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه اگر بینش و بصیرت نباشد انسان را از مسیر درست خارج می‌کند، گفت: واقعه عاشورا در یک ظهر اتفاق افتاد اما چون این واقعه با بصیرت امام حسین و یارانش همراه بود، بعد 1400 سال همچنان زنده است.

فتح‌اللهی با بیان اینکه جوانان باید مسیری را که به سمت نور و تعالی می‌رود را بشناسند، تصریح کرد: این راه به سوی نور پیش‌می‌رود و افرادی نورانی در آنجا زندگی کرده‌اند که باید زائران از این موقعیت برای رسیدن به نور الهی بهره ببرند.

وی با بیان اینکه 200 نفر از بسیجیان این شهرستان در قالب چهار دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام شدند، خاطرنشان کرد: این زائران به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.