×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
المان خبرنگار در یکی از میادین شهر گوراب زرمیخ نصب می شود

شهردار گوراب زرمیخ گفت: المان خبرنگار برای پاسداشت از زحامت خبرنگاران صومعه سرا در یکی از میادین شهر گوراب زرمیخ نصب می شود.

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، داوود توفیقی در نشست خبری با اصحاب رسانه صومعه سرا با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: اطلاع رسانی، بیان مشکلات مردم و رساندن به مسئولان، ارائه عملکرد مسئولان به مردم و امیدوار کردن آنها به نظام و دولت از وظایف خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران وظایف و رسالت سنگینی را به عهده دارند، افزود: در زمان هشت سال دفاع مقدس خبرنگاران با حضور در جبهه حق علیه باطل فداکاری ها و جانفشانی های شهدا را ثبت و ضبط کرند و به جامعه تحویل دادند.

شهردار گوراب زرمیخ با بیان اینکه نسل امروز با دیدن آن فیلم ها و عکس ها می فهمند که امنیت و آرامش امروز را مرهون فداکاری ها و از خودگذشتگی های شهدا است، گفت: طبق موسسه آماری آمریکا ایران جز کشورهای دارای امنیت و آسایش است.

توفیقی با بیان اینکه شهید محمد اتابه، تنها شهید مدافع حرم شهرستان است که افتخار ما گوراب زرمیخی ها می باشد، تصریح کرد: داعش به دور از هرگونه حرکت آدمی هستند و امید است روزی برسد که این ملعونین که با اسم اسلام در حال جنایتد ریشه کن شوند.

وی یکی از اهداف شهرداری و اعضای شورای شهر را ارتباط و تعامل با خبرنگاران دانست و خاطرنشان کرد: از سال 92 به عنوان شهردار گوراب زرمیخ منصوب شده ام که کارهای زیادی با همکاری شواری شهر در سطح شهر انجام شده است.

شهردار گوراب زرمیخ با بیان اینکه عریض کردن خیابان اصلی و قدیمی شهر به طول 12 ونیم متر مربع از جمله اقدامات است، اظهار داشت: آسفالت کل معابر اصلی شهر از دیگر فعالیت ها است.

توفیقی با بیان اینکه 6 میدان در سطح شهر گوراب زرمیخ احداث می شود، افزود: 4 میدان بدون المان به اتمام رسیده اند و 2 میدان در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه حدودا هر میدان بدون المان 50 میلیون هزینه داشته و هزینه هر المان 15 میلیون تومان است؛ گفت: برای پاسداشت از زحمات خبرنگاران یک المان خبرنگار در سطح شهر نصب خواهیم کرد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.