×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
برای رفع دائمی مشکل آب گوراب زرمیخ ۵۴۰۰میلیون تومان اعتبار تخصیص شده است

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از واران خبر:فتح اللهی در جلسه پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان که با حضور نماینده شهرستان و در محل فرمانداری برگزار شد  گفت: حجم کار ونوع کار بگونه ای است که نیاز است با یک برنامه ریزی منظم و دقیق تمامی ادارات در جهت تحقق توسعه شهرستان به کمک نماینده بیایند و هرکدام بصورت ویژه تلاش نمایند.
وی خاطر نشان کرد اولویت بندی برنامه ها اولین گام است و بخشداران موظفند طرح های مهم را ارائه کنند وبحث اشتغال را در همه جوانب کاری خود در نظر بگیرند.
فتح اللهی ازظرفیت بزرگ و تلاشهای شبانه روزی و مثال زدنی دکتر دلخوش سخن گفت و افزود؛حضور فرماندار اگر نتواند از کارهای نماینده کم کند بیهوده و بی معنی خواهد بود.

فرماندار صومعه سرا افزود؛ خواسته ما و هدف این جلسه استفاده از نماینده محترم برای کارهای بزرگ و سرمایه گذاریهای عظیم در جهت توسعه همه جانبه شهرستان است.
در ادامه دکتر دلخوش ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات ،برلزوم تقسیم کارها به سه بخش تاکید و افزود؛تلاش برای دریافت امکانات بیشتر، جذب اعتبارات استانی و کشوری از جمله این تقسیم بندی است.
وی بر برنامه ریزی کارها و پروژه های عمرانی و به اجرا رساندن آنها توسط فرمانداری تاکید کرد و ادامه داد؛ اولین بحث ادامه روند آسفالت راه روستایی و شهری اعم از بهسازی و روکش آسفالت است که تاکنون ۱۰۲ روستا بصورت کامل آسفالت شده است.
نماینده شهرستان صومعه سرا خاطر نشان کرد؛بخشی از آسفالت روستاها توسط بنیاد مسکن و بخشی توسط اداره راه انجام شده است که تا کنون ۹۵ درصد هزینه ها تسویه شده است.
دکتر دلخوش همچنین از ادامه روند آسفالت در دیگر نقاط شهرستان خبر داد.
وی از دفاع مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار وام بانک جهانی توسعه زیرساخت اسیا در صحن علنی مجلس توسط خود سخن گفت و افزود ساماندهی واصلاح سیستم فاضلاب شهری در اولویت کاری ما قرار دارد.
وی تصریح کرد؛برای آب شهر گوراب زرمیخ، ۵۴۰۰میلیون تومان اعتبار تخصیص شده است که در روزهای نزدیک شاهد رفع این مشکلات بصورت دایم خواهیم بود.
وی بر لزوم پیگیری ویژه پروژه هایی نظیر کمربندی وسدلاستیکی تولمشهر و بزرگراه فومن به پونل ونیروگاه برق توسط مسئول عمرانی فرمانداری تاکید.

وی در پایان از ایجاد پروژه های گردشگری و اقتصادی نظیر ایجاد بازارچه های محلی و مراکز توریستی در جهت اشتغالزایی و افزایش درآمد شهرستان خبر داد و اظهار کرد استفاده از ظرفیت جغرافیایی شهرستان جهت جذب توریست و توسعه صنعت گردگشری بسیار مهم است

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.