×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
برگزاری آزمون معارف سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در صومعه‌سرا

به گزارش میرزا کوچک نیوز،عزیز خادم‌شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا اظهار کرد: مرحله شهرستانی آزمون معارف سی و نهمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه این مسابقه روز جمعه(7خرداد) برگزار می‌شود، افزود: بقعه آقا مهدی آقای صومعه‌سرا مکان برگزاری مسابقه مذکور است.

 رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا گفت: این دوره از مسابقات شامل 40 سوال چهارگزینه‌ای از کتاب تفسیر سوره یونس از تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم و جمعی از نویسندگان است.

 خادم شریف تصریح کرد: مرحله استانی این مسابقات در مرداد سال جاری و مرحله کشوری در دو بخش بانوان و آقایان در ماه‌های مهر و آبان‌ سال جاری برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه سعادت دنیوی و اخروی انسان در گرو پایبندی به مفاهیم قرآنی تحقق می‌یابد، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ قرآن و فراگیر ساختن مفاهیم قرآنی در جامعه است.

 رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا افزود: این سازمان با برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم، سهم به سزایی در ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان دارد./شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.