×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
جمع‌آوری و دستگيري 47 معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر 

رضا کوهستانی از شناسايي و دستگیری 2 سارق احشام خبر داد و اظهار کرد: سارقان به چهار  فقره سرقت در اين شهرستان اعتراف كردند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بيان اينكه آموزش شهروندان و بالا بردن دانش انتظامی آنها در خصوص اصول پیشگیری از سرقت در کاهش وقوع آن بسیار تاثیرگذار است افزود: يكي از اولويت‌هاي اصلي نيروي انتظامي در راستاي تامين و ارتقاء امنيت پايدار در جامعه، مبارزه با سارقان است.

وی با بیان اینکه با توجه به وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت گفت: كارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، سارقان را شناسایی و آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

کوهستانی به اعتراف سارقان سابقهدار به چهار فقره سرقت احشام در روستای هندخاله اشاره و تصریح کرد: سارقان 34 و 38 ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

اين مقام انتظامی با تاكيد بر اينكه پليس با تمامی امکانات برای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

جمع‌آوری و دستگيري 47 معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر

وی با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یك معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد اظهار کرد: نیروی انتظامی در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

کوهستانی افزود: به منظور مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولويت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت 2 روز در سطح شهرستان صومعه‌سرا اجرا شد.

فرمانده انتظامي صومعه‌سرا با اشاره به دستگیری 17خرده‌فروش موادمخدر در این مدت و تحويل آنها به مرجع قضایي افزود: از این افراد، 408 گرم تریاک، 77 گرم هروئین، 26 گرم شیشه و 292 گرم سایر موادمخدر کشف شد.

وی با بیان اینکه در اين طرح، 30 معتاد متجاهر جمع‌آوري و به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند خاطرنشان کرد: ضمن تاكيد بر هوشياري خانواده‌ها، برای ریشه‌کن كردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود با همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.