×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
راهپیمایی روز قدس در ۵ نقطه شهرستان صومعه سرا برگزار میشود

میرزا کوچک نیوز:سرگرد سید جلیل قاسمی با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه رمضان و روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس در ۵ نقطه از شهرستان صومعه سرا برگزار میگردد.

وی افزود: مرکز شهر صومعه سرا و گوراب زرمیخ به دلیل برگزاری نماز جمعه ،راهپیمایی را در ساعت ۱۱ صبح شروع کرده و بخش های تولمات ، طاهرگوراب و ضیابر در ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی را برگزار خواهند کرد.

سرگرد قاسمی گفت: سخنران راهپیمایی قدس در مرکز شهر، دلخوش نماینده مردم شهرستان و در شهر گوراب زرمیخ نورالدین نعمتی عضو شورای شهر فومن و از فرماندهان و پیشکسوتان جبهه و جنگ  خواهند بود.

وی با بیان اینکه هدف از نامگذاری این روز ،ماندگاری این روز و همچنین حمایت از اسلام و مردم مظلوم فلسطین بوده است، افزود: استکبار جهانی و بسیاری از کشورهای اروپایی و غربی از این روز و راهپیمایی و حمایت مردم از ملت مظلوم فلسطین عصبانی و ناراحت هستند.

سرگرد قاسمی با بیان اینکه مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر صومعه سرا از مقابل سپاه ناحیه تا مسجد جعفری (مصلای شهر) و مسیر راهپیمایی شهر گوراب زرمیخ از حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی تا مسجد جامع(بقعه آقا سید ابراهیم(ع)است ، تمام مردم شهرستان را به این راهپیمایی دعوت کرد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.