×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
رونمایی دو مجموعه شعر از شاعران صومعه‌ سرایی

سید محمود رزمگیر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه‌ سرا، در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه جامعه برای هر فردی متناسب با میزان اندیشه وی ارزش قائل است، اظهار کرد: کتابخوانی و عادت به مطالعه سبب رشد و تعالی جامعه می‌شود؛ یکی از مهمترین و اثرگذارترین راه‌های جذب کودکان به مطالعه، مطالعه والدین در منازل و مشاهده این عادت توسط کودکان است.

وی نقش والدین را در عادت به مطالعه کودکان غیرقابل انکار دانست و افزود: مطالعه و کتابخوانی سبب افزایش اعتماد به نفس، تقویت ذهن و اندیشه قوی می‌شود؛ خانواده می‌تواند نسبت به نهادینه کردن فرهنگ به مطالعه از دوران کودکی و در محیط خانه اقدام کند.

رزمگیر، قرآن را معجزه دین اسلام و از دلایل اهمیت مطالعه و کتابخوانی خواند و خاطرنشان کرد: با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های مختلفی در شهرستان صومعه‌ سرا توسط اداره فرهنگ و ارشاد اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه با همکاری نهاد کتابخانه‌ های عمومی شهرستان در کتابخانه باقرالعلوم مستقر در پارک کودک صومعه‌ سرا، برنامه‌ای با حضور انجمن شعر و داستان، انجمن موسیقی، هنرهای تجسمی، کتابداران و علاقه‌مندان به کتاب و… برگزار خواهد شد، ابراز کرد: برگزاری مسابقه نقاشی حضوری با موضوع کتاب و کتابخوانی، تجلیل از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانان و کتابداران شهرستان‌های ماسال، فومن و صومعه‌ سرا و اهدای کتاب به موسسات، آموزشگاه‌ها و اماکن فرهنگی شهرستان از جمله برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد صومعه‌ سرا در هفته کتاب و کتابخوانی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌ سرا در پایان از رونمایی دو مجموعه شعر با عناوین” گم شدن در بن بست” اثر دکتر فرهاد رجبی و “دایناسورهای معاصر” اثر حمید اقبالدوست در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و اظهار کرد: این دو مجموعه شعر شاعران صومعه‌ سرایی در سال ۹۴ به چاپ رسیده است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.