×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
ریاست بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا به دکتر مقدم رسید

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از واران خبر،مراسم تودیع معارفه رئیس جدید بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در کانون شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.

دکتر محسن حسین‌زاده، رئیس شبکه بهداشت صومعه‌سرا در این مراسم با بیان اینکه در طول عمر شاهد رفتن‌ها و آمدن‌ها هستیم، اظهار کرد: باید در مدت زمانی که خداوند توفیق خدمت به مردم شهیدپرور را به ما عنایت کرده معدل خوبی در کارنامه خود کسب نماییم.

وی با بیان اینکه در مدت خدمت خود باید خادم خوبی برای مردم باشیم، افزود: دکتر خصوصی و دکتر مقدم راد کارنامه درخشانی در طول مسئولیت خود دارا هستند.

رئیس شبکه بهداشت صومعه‌سرا با بیان اینکه هر مسئولی در هر جایگاهی که باشد وظیفه‌اش خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است،گفت: جهان‌بینی ما باید به اینگونه باشد که خدمت به مردم، ذخیره آخرتمان است.

حسین‌زاده با اشاره به هفته سلامت،  تصریح کرد: پرستاران برای ارتقای سلامت کشورو شهرستان صومعه‌سرا تلاش شبانه‌روزی می‌کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به زحمات بی‌دریغ دکتر خصوصی، ریاست سابق بیمارستان امام خمینی(ره)صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: دکتر خصوصی در زمان مسئولیت خود صادقانه، پرتلاش، دلسوزانه، بااحساس و با تعهد بالا به انجام مسئولیت پرداخت و شواهد امر و اقدامات انجام شده نشان این امر است.

رئیس شبکه بهداشت صومعه‌سرا اظهار کرد: دکتر مهدی مقدم راد، ریاست جدید بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا امتحان خود را در زمان ریاست شبکه بهداشت پس داده و یکی از مسئولان پرتلاش و مسئولیت‌پذیر است.

در پایان مراسم از زحمات دکتر خصوصی رئیس سابق بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا تقدیر و دکتر مهدی مقدم راد به عنوان رئیس جدید این بیمارستان معارفه و حکم ریاست به وی اهدا شد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.