×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
سلفی گرفتن در کدام کشور بیشتر کشته می‌دهد؟

سلفی گرفتن به یکی از مهم‌ترین روش‌های معاشرت تبدیل شده است؛ طوری که عادت کرده‌ایم هر روز در شبکه‌های اجتماعی، از دوستان‌مان سلفی ببینیم. برخی از افراد حتی روزانه یک سلفی پست می‌کنند و اگر عکس سلفی آن‌ها را نبینیم، نگران می‌شویم و سراغ آن‌ها را می‌گیریم. این موضوع هم مشکلات متعددی را با خودش به همراه داشته است؛ افراد زیادی به هنگام سلفی گرفتن کشته می‌شوند.

برخی از افراد در مکان‌های بسیار خطرناک سلفی می‌گیرند و جان خودشان را به خطر می‌اندازند. افراد بسیاری به هنگام سلفی گرفتن از پرتگاه‌ها به پایین افتاده‌اند و برخی حتی به داخل گودال‌های بسیار بزرگ افتاده و مرده اند. مرگ و میر به دلیل سلفی گرفتن، در یک کشور، از همه‌ی مکان‌های دنیا بیشتر کشته داده است.

بر اساس تحقیقات جدیدی که از سوی دانشگاه Mellon در پیتزبرگ منتشر شده است، بیش از نیمی از مرگ و میر ناشی از سلفی گرفتن در تمام دنیا، مربوط به کشور هندوستان در دنیا است.

indiaselfie-2

127 نفر از ماه مارس سال ۲۰۱۴ تا ماه سپتامبر ۲۰۱۶ به هنگام گرفتن سلفی مرده‌اند. ۷۶ نفر از این رقم، مربوط به هندوستان است.

127نفر از ماه مارس سال ۲۰۱۴ تا ماه سپتامبر ۲۰۱۶ به هنگام گرفتن سلفی مرده‌اند. از این تعداد، ۷۶ نفر در کشور هندوستان جان‌شان را از دست داده‌اند. این رقم بسیار بزرگ است؛ طوری که در رتبه‌ی دوم و پس از هندوستان، کشور پاکستان با ۹ نفر کشته قرار دارد. پس از پاکستان هم دو کشور ایالات متحده و روسیه قرار گرفته‌اند که هر کدام، به ترتیب ۸ و ۶ کشته به دلیل سلفی گرفتن داشته‌اند.

در آمار منتشر شده هم‌چنین آمده است که مردان، بیشتر از زنان به هنگام گرفتن سلفی کشته خودشان را به کشتن داده‌اند.

کشور هندوستان به مناطق توریستی ابلاغ کرده است تا تابلوهایی در مکان‌های پرخطر نصب کنند و نسبت به کشته شدن به هنگام گرفتن عکس‌های سلفی، هشدار دهند.

به نظر شما، وضعیت گرفتن سلفی در ممکلت خودمان چگونه است؟

 

منبع: mag.digikala

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.