×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
ضرورت مشارکت عموم مردم و مسئولان در راستای تحقق اهداف شعار سال

حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم‌زاده  با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، پشتیبانی، مانع‌زدایی‌ها اظهار کرد: باید برای تحقق اوامر رهبر معظم انقلاب از ابتدای امسال یک کار جهادی و انقلابی در سطح کشور و توسط تمامی بخش‌ها صورت گیرد .

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: نامگذاری شعار سال چون چراغی برای نمایان شدن مسیر رشد و توسعه، تقویت تولید و رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال در جامعه است.

وی تحقق شعار سال را نیازمند کار و تلاش مضاعف با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر دانست و گفت: مجلس و دولت در سال جدید باید با پشتبانی از تولید داخلی و مانع‌زدایی‌های موجود در حل مشکلات مردم تلاش کرده و مردم را به رفاه برسانند.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با تاکید بر ضرورت مشارکت عموم مردم و مسئولان در راستای تحقق اهداف شعار سال تصریح کرد: باید در طول سال با برنامه‌ریزی و کار و تلاش جهادی، رسیدن به این مهم را سرلوحه خود قرار بدهیم.

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه برای اجرایی شدن تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، مسئولان باید در کنار اقشار جامعه با عزمی راسخ وارد عرصه کار شوند خاطرنشان کرد: اجرای آن حلال بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و به تولید و اشتغال که نیاز اصلی است کمک می‌کند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.