×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
عملیات موشکی سپاه اقتدار نظام در فراسوی مرزهای کشور را نشان داد

وزیر دادگستری گفت:عملیات موفقیت آمیز موشکی سپاه پاسداران به مراکز پشتیبانی گروه تروریستی داعش در سوریه، اقتدار جمهوری اسلامی ایران در فراسوی مرزهای کشور را نشان داد.

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، وزیر دادگستری در مراسم بزرگداشت سومین روز شهادت حسن عشوری، شهید گیلانی مدافع امنیت که با حضور استاندار گیلان و قشرهای مختلف مردم در مسجد امام علی(ع) رودسر برگزار شد، اظهار کرد: عملیات موفقیت آمیز موشکی سپاه پاسداران به مراکز پشتیبانی گروه تروریستی داعش در سوریه، اقتدار جمهوری اسلامی ایران در فراسوی مرزهای کشور را نشان داد.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران درختی تناور و قدرتمند است، افزود: سلاح هایی که توسط جوانان این کشور ساخته شده قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه انسجام خوبی بین نیروهای نظامی و امنیتی وجود دارد، تصریح کرد: از یکسو نیروهای اطلاعاتی، پشتیبانی و عمل کننده در هماهنگی کامل هستند و از سوی دیگر از طریق دیپلماسی نیز اقداماتی انجام می شود.

وزیر دادگستری عنوان کرد: هزاران جوان با اخلاص و سلحشور همچون حسن عشوری در کشور ما وجود دارند و عملیات های متعدد و مختلفی به دست نیروهای فرهیخته و باهوش در حوزه های نظامی و امنیتی انجام می گیرد که عموم جامعه از آنها مطلع نیستند، اما امنیت به خوبی در کشور مدیریت و کنترل می شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت آمریکا فقط می تواند از جانب خودش موضوعاتی را مطرح کند؛ چراکه دیگر، نماینده سایر کشورها نیست که بخواهد ایران را محکوم کند.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآور شد: امروز به پشتوانه حضور مردمی است که وزارت امور خارجه و دیگر نهادهای کشورمان در صحنه های جهانی قدرتمندانه از حقوق ملت ایران دفاع می کنند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.