×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
نگاه دلسوزانه رسانه‌ها باعث رشد و توسعه می‌شود

به گزارش میرزا کوچک نیوز،امام جمعه صومعه‌سرا گفت: شما خبرنگاران و اصحاب رسانه باید دلسوزانه به بیان مسائل و مشکلات بپردازید؛ چرا که نگاه دلسوزانه باعث رشد و توسعه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی در همایش روز خبرنگار که با حضور خبرنگاران استان و شهرستان صومعه‌سرا در در تالار فرشتگان صومعه‌سرا برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه‌ها نقشی مهمی را در هدایت افکار عمومی عهده‌دارند.

وی بر نقش خبرنگاران بر اعتلای جامعه اشاره کرد و افزود:‌ گیلان، ‌شهرها و شهرستان‌های ما مظلوم واقع شده‌اند. شما خبرنگاران و اصحاب رسانه باید دلسوزانه به بیان مسائل و مشکلات بپردازید؛ چرا که نگاه دلسوزانه باعث رشد و توسعه می‌شود.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه رسانه و اهل قلم دلسوزانه مطالب را منعکس می‌کنند، خاطرنشان کرد: هیچگاه قابل تصور نیست که خبرنگاری برای ارتقای خود مشکلات را بزرگتر از آنچه که هست و خوبی‌ها را نیز زشت و بی‌اهمیت نشان دهد بلکه همواره با صداقت و دلسوزی مسائل و مشکلات را بیان می کند.

امام جمعه صومعه‌سرا در پایان بیان تذکرات دلسوزانه را از وظایف خبرنگاران دانست و عنوان کرد: قلم خبرنگاران باید در جهت اطلاع‌رسانی، رفع و کاهش مشکلات، ارتقای مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و… باشد./ایسنا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.