×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
پیگیری تخلفات انتخاباتی توسط «کمیته تخصصی رصد رسانه‌های مجازی»

به گزارش میرزا کوچک نیوز،سرهنگ ایرج محمدخانی، رئیس پلیس فتای استان گیلان امروز در همایش «رسانه و اخلاق انتخابات» که در مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار شد،‌ اظهار کرد: اهمیتی که امروز در رصد و پایش فضای مجازی با محوریت انتخابات وجود دارد، در گذشته وجود نداشت.

وی افزود: امسال از سوی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان ابلاغیه‌ای مبنی بر تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان «کمیته تخصصی رصد ویژه رسانه‌های مجازی با محوریت انتخابات» جهت پیگیری تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی صادر شده است و تاکنون جلسات متعددی با حضور مسئولان اجرایی با محوریت پیگیری وقوع تخلفات انتخاباتی برگزار شده است.

رئیس پلیس فتای گیلان گفت: با رویکرد کمیته و مشارکت‌ اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان تاکنون سایت‌ها، وبسایت‌ها، پایگاه‌های تحلیلی خبری فاقد مجوز شناسایی شده است.

سرهنگ محمدخانی تصریح کرد: خیلی از بداخلاقی‌ها در حوزه فضای مجازی به دلیل عدم آگاهی برخی مدیران و مخاطبین آن است که در کمیته تخصصی رصد ويژه رسانه‌های مجازی تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: رویکرد کمیته مذکور ایجابی است و جایی که تذکر اثربخشی نداشته باشد قطعا طبق قانون رسیدگی به تخلفات انتخاباتی با متخلفین برخورد می‌شود.


منبع:ایسنا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.