×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
آنهایی که حقوق مردم را ضایع کرده اند باید کم کم آماده ی رفتن شوند!

به گزارش میرزا کوچک نیوز،سیدکاظم دلخوش اباتری، منتخب مردم صومعه سرا در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: افرادی که عملکرد چندان مناسبی در شهرستان نداشته اند را تغییر خواهیم داد اما بنای ما قلع و قمع کردن افراد نیست.

وی در مورد خصوصی سازی های 4سال اخیر افزود: ما از افرادی که توانایی لازم را برخوردارند بهره مند خواهیم شد، از وجود افرادی که برای مردم خدمت کرده اند و مدیریت خوبی داشته اند استفاده خواهیم کرد. بنای ما قلع و قمع کردن افراد نیست، اما آنهایی که برای مردم بواقع خدمت نکرده و حقوق کارکنان و مردم را ضایع کرده اند باید کم کم آماده ی رفتن شوند!

دلخوش در خصوص برنامه های خود برای وضعیت اشتغال در شهرستان با بیان اینکه پس از پایان انتخابات با شکوه 7 اسفند کار خود را آغاز کرده ایم تصریح کرد: پروژه های عمرانی ای که متوقف شده بود را مد نظر داریم و اکنون برنامه های ویژه ای برای پروژه های عمرانی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی ادامه داد: بیش از 25 گروه را برای انجام این پروژه ها در مناطق مختلف و برای سرمایه گزاری در بخش صنعت گردشگری، شهرصنعتی و صنایع تبدیلی و تکمیلی در نظر گرفته شده. همچنین روز گذشته با بیش از 45 نفر از سرمایه گذاران جلسه ای برگزار شد تا برنامه هایی را در زمینه ی گردشگری ایجاد نماییم.

منتخب مردم صومعه سرا در مجلس دهم در خصوص وضعیت راه ها و جاده های شهرستان صومعه سرا اظهار داشت: در همین مدت محدود 6 مسیر روستایی آسفالت شده و بیش از 25 پروژه ی آسفالت روستاها در دستور کار قرار گرفته است که تا هفته ی آینده این پروژه ها نیز آغاز خواهند شد. همچنین در مسیرهای اصلی نیز کمربندی تولم شهر، بازارجمعه و… نیز در حال پیگیری است./خزر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.