×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
اجرای ضیافت بزرگ علوی با اطعام ۱۰۰۰ پرس غذا در صومعه‌سرا

سیدیاسر بذله اظهار کرد: با توجه به مشارکت خوب مردم و نیک اندیشان صومعه‌سرا، همزمان با شب بیست‌وهفتم ماه مبارک رمضان تصمیم به طبخ غذای نذری گرم برای یک هزار نفر کرده‌ایم.

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا با اشاره به مشخص کردن گروه‌های هدف افزود: غذا‌های نذری با مشارکت خیرین و کمک‌های مردمی، با عنوان پویش ضیافت بزرگ علوی، سفره افطاری ساده طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این پویش با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) درخصوص توجه به معیشت نیازمندان در ایام کرونا انجام می‌شود گفت: هزینه تهیه هر پرس غذای گرم15 هزار تومان است.

بذله با اشاره به اینکه از کلیه مردم همدل و انقلابی شهرستان که حقیقتا همواره در امور خیر پیشگام بوده‌اند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌شود تصریح کرد: نیکوکاران و خیریان می‌توانند نذورات خود را به شماره کارت «5029087001235491» به نام هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا واریز کنند.

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا با اشاره به اینکه بسته‌های غذایی با رعایت پروتکل و کاملا بهداشتی بین نیازمندان توزیع می شود بیان کرد: تلاش می‌شود از همه ظرفیت‌ها برای کمک به نیازمندان در این شرایط سخت استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز به‌دلیل شرایط کرونایی و برپا نشدن سفره افطاری، کمک‌ها در قالب غذای گرم و براساس دستورالعمل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و رعایت کامل نکات بهداشتی طبخ و توزیع می‌شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.