×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
ارتقای کمیت و کیفیت آب شرب صومعه‌سرا تحت کنترل است

محمدمهدی شیرزاد در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اینکه مجموعه امور آبفای شهرستان همواره برای تامین آب شرب مردم تلاش شبانه‌روزی می‌کند اظهار کرد: کیفیت آب تحت تاثیر یک سری عوامل است که باید از آن عوامل جلوگیری شود تا شاهد بهبود کیفیت باشیم.

وی با بیان اینکه مواردی که کیفیت آب را تحت تاثیر قرار می‌دهند بررسی و مشکلات رفع می شود افزود: شست‌وشوی شبکه و تغییر مدل پمپ ها و … از جمله مواردی است که سبب بهبود کیفیت آب شرب می شود و ارتقای کمیت و کیفیت آب شرب صومعه‌سرا تحت کنترل است.

رییس آب و فاضلاب صومعه‌سرا با بیان اینکه افت فشار آب به دلایل مختلف است گفت: اقطار استفاده شده در امور آب با توجه به افزایش جمعیت کم است که باید قطرها بیشتر شود.

شیرزاد با اشاره به اینکه در راستای تامین آب سالم و بهداشتی و جلب رضایت مشترکین در شهرستان باید مرتبا شبکه توزیع و خطوط انتقال شهر‌های این شهرستان مورد شستشو قرار گیرد تصریح کرد: تعداد شیر تخلیه ها به تناسب شهرستان نیست و باید افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به سرقت آب توسط برخی از مردم بیان کرد: این موضوع معضل بزرگی است که کمیت و کیفیت آب را هدف می‌گیرد و سبب خدشه در تولید و منجر به کاهش دبی می شود.

رییس آبفا شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در بخش ضیابر برای کیفیت و کمیت آب پمپ را تغییر دادیم عنوان کرد: برای رضایت مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

شیرزاد خاطرنشان کرد: سامانه 122 به صورت 24 ساعته به منظور تسریع در رسیدگی به حوادث و دریافت شکایات فعال است و مردم می‌توانند با تماس با این شماره شکایات و پیگیری های خود را ثبت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.