×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
افزایش دمای گیلان تا پایان هفته جاری

به گزارش میرزا کوچک نیوز،مهدی کوثری با اشاره به وضعیت هوای گیلان اظهار کرد: امروز آسمان بیشتر نقاط گیلان ابری و نیمه ابری است.

وی با بیان اینکه دمای فعلی رشت 19 درجه سانتی‌گراد بالای صفر است، افزود: دمای رشت نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش دارد و رطوبت نسبی هوا 100 درصد است.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه افزایش دما در این استان ادامه دارد، تصریح کرد: روند افزایش دما در گیلان تا هفته جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تا هفته جاری گاهی رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز هوای گیلان صاف تا قسمتی ابری و همراه با رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.

کوثری با بیان اینکه فردا هوای گیلان صاف تا قسمتی ابری و همراه با رشد ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: فردا شب‌هنگام رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی منجیل را با 32 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر و دیلمان را با 14 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهر گیلان در شبانه‌روز گذشته عنوان کرد.

کارشناس هواشناسی گیلان درباره وضعیت دریا خاطرنشان کرد: دریا برای انجام فعالیت دریانوردی امروز و فردا با احتیاط مناسب است./فارس

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.