×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بانوان حضرت زینب(س) را الگوی زندگی خویش قرار دهند

به گزارش میرزا کوچک نیوز،سیدمحمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و اراشاد اسلامی، محسن خلوص دهقان‌پورریال رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، تقی حقیقت، مدیر کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و جمعی از مسئولان دیگرا ظهر امروز(۲۵بهمن) به مناسبت روز پرستار با خواهر شهید عزیز خدادوست بازدید به عمل آورند.

در این آیین سید محمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: پنجم جمادی الاولی روز ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت پس از شهادت حسین علیه السلام، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) است.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(سلام‌الله علیها) بعد از واقعه عاشورا از یتیم‌ها پرستاری کردند و امروز پرستاران از بیماران پرستاری می‌کنند، افزود: خواهر شهید خدادوست، از مادر بیمار خود به خوبی پرستاری می‌کند که جای قدردانی و تجلیل دارد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا گفت: زنان ما باید روش زندگی بزرگانی مثل حضرت زینب (سلام‌الله علیها)، حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت خدیجه(س) و ام البنین را الگوی خود قرار دهند.

رزمگیر تصریح کرد: پرستاری از آغازین لحظات طلوع اسلام، به صورت حرفه‌ای مقدّس مطرح بوده و پرستار، واژه ای آشنا برای همه مردم دنیا است، واژه‌ای که ناخودآگاه هر شنونده‌ای را به یاد آرامش پس از طوفان، و به یاد شخصی می‌اندازد که در لحظات سختی، ناراحتی و ساعتی که به کمک نیاز است، یاری رسانی می کند.

وی خاطرنشان کرد: پرستاران انسان‌های بی ادعایی هستند که به معنای واقعی کلمه، خالصانه کار می‌کنند و تمام تلاش خود را معطوف می‌سازند تا بیماران، دوران نقاهت خود را به آرامی سپری کنند.

به گزارش میرزا کوچک نیوز، از خانواده شهید عزیز خدادوست با لوح تقدیر، هدیه و گل توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا تجلیل و قدردانی به عمل آمد.


منبع:واران نیوز

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.