×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
باورهای دینی و قرآنی سبب مصونیت جامعه از آسیب ها می شود

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از مهر،علی فتح اللهی ظهر چهارشنبه در نشست با فعالان قرآنی که در دفتر فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد اظهار کرد: راه و رسم صحیح زندگی و رسیدن به اوج کمال در گرو آموزه های قرآنی است.

وی با بیان اینکه کسانی که اهل ایمان و عمل صالح بوده و قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار می دهند از بسیاری معضلات اجتماعی و آسیب ها مصونیت دارند، افزود: فعالیت در حوزه های فرهنگی و باروهای دینی سبب  بیمه کردن جامعه از بسیاری از آسیب ها و مسائل اجتماعی است.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به بی اثر بودن هجمه های مختف دشمنان ایران و در راس آنها آمریکا در حوزه های مختلف برعلیه نظام مقدس اسلامی، گفت: امروز دشمنان از شیوه ها و هجمه های جدیدی برای  ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی استفاده می کنند که مهم ترین اقدام انها تهاجم فرهنگی و هدف قرار دادن بنیان خانواده است.

وی ایمان قوی و استفاده از فرامین قرآنی در زندگی را عامل اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی دانست وخاطرنشان کرد: نگران کننده ترین چیز بی تفاوتی خانواده ها نسبت به مسائل دینی و قرآنی بوده که هدف دشمن است.

فتح اللهی در ادامه تصریح کرد: یکی از مشکلات امروز کشور کاهش رشد جمعیت  است که برای اینکه کشوری مقتدرتر از دیروز باشیم به نیروی انسانی نیازمند هستیم.

به گفته این مسئول باید با ترسیم نقشه راه و ساز و کاری دقیق برای جذب هرچه بیشتر جوانان به راه قرآن و معارف دینی در راستای تقویت تفکر و نگرش اسلامی تلاش کنیم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.