×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
بدون کارگران خروج از رکود امکانپذیر نیست

به گزارش میرزا کوچک نیوز،محمدعلی نجفی صبح امروز در جلسه‌ای به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر با تبریک روز کار و کارگر اظهار کرد: کارگران متعهد و پر تلاش با پشتکار اقتصاد جامعه را به حرکت در می‌آورند.

وی با بیان اینکه امسال در دوران تحول اقتصادی جدید کشور متعلق به کار، تلاش و اقتصاد است، افزود: مقام معظم رهبری آن را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیدند.

استاندار گیلان مضاعف شدن تلاش کارگران را مهم دانست و گفت: همانگونه که تورم 40 درصدی را کنترل کردیم باید تلاش کنیم از رکود خارج شویم و پس از رکود به رونق و شکوفایی اقتصادی برسیم.

وی با اشاره به اینکه رونق اقتصادی با تولید در بخش‌های مختلف انجام می‌شود، ادامه داد: تمام مسئولان در تلاش هستند فرصت دوباره‌ای ایجاد کنند تا پس از تورم پنج ساله و رکودی که پس از آن حادث شد، بیرون آییم.

نجفی با تصریح بر اینکه بدون کارگران که تولیدکننده ثروت ملی هستند خروج از رکود امکانپذیر نیست، خاطرنشان کرد: وضعیت گیلان روبه بهبود بوده و این به معنای برطرف شدن مشکل تولید و اقتصاد نیست و از سال 91 روند بسیار خوبی در استان داریم.

وی از افزایش واگذاری اختیارات دولت به استانداران و مسئولان استانی خبر داد و یادآور شد: تکیه به نفت مناسب نیست اما برای به حرکت در آوردن اقتصاد و چرخه تولید به آن نیازمندیم.

استاندار گیلان یادآور شد: اکنون صادرات نفت به یک‌میلیون و 950 هزار بشکه رسیده اما بنای دولت اقتصاد بر محور نفت نیست./فارس

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.