×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
برگزاری جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در گیلان

به گزارش میرزا کوچک نیوز: به نقل از مدیر روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در گیلان امروز با اشاره به فراخوان آثار این جشنواره از 25 آذرماه جاری اظهار کرد: از ابتدای دی‌ماه امسال تبلیغات محیطی جشنواره مذکور در استان آغاز می‌شود.

مهدی فخاری، زمان ثبت‌نام و ارسال آثار یا طرح به جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در گیلان را از 20 دی‌ماه امسال اعلام کرد و افزود: مهلت ارائه آثار به جشنواره مذکور تمدید نمی‌شود.

وی با بیان اینکه افراد راه‌یافته به جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در گیلان تا 25 دی‌ماه امسال معرفی می‌شوند، تصریح کرد: اواسط بهمن‌ماه امسال به مدت پنج روز آثار ارسالی به جشنواره بازبینی شده و در روز ششم آیین اختتامیه با معرفی نفرات برگزیده برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی دومین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در گیلان به بخش‌های مختلف این جشنواره اشاره کرد و گفت: تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، استندآپ کمدی، فیلم کوتاه، فیلم مستند و موسیقی از بخش‌های جشنواره مذکور است.

فخاری از تصمیم‌گیری شورای جشنواره ققنوس گیلان در ارائه موضوع‌های کشوری به منظور سهولت دانشجویان برای شرکت در جشنواره خبر داد و بیان کرد: موضوع‌های اقتصاد مقاومتی، عدالت و برابری، سبک زندگی امامان و معصومین (ع)، هنر غربی، هنر دینی، فرهنگ و آداب و رسوم بومی و محلی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، آیین‌ها و عزاداری ایرانی اسلامی، سبک زندگی و مطالعات دانشجویی در بخش کشوری جشنواره ارائه شده است.

وی به موضوع‌های استانی ارائه شده در جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در گیلان اشاره کرد و گفت: حجاب، نهضت جنگل و بیداری اسلامی، مفاخر گیلان، شهید و شهادت، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، محیط زیست، معضلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و بخش آزاد از موضوع‌های استانی جشنواره مذکور است.

مدیر روابط عمومی دومین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در گیلان متذکر شد: آثار برتر مطابق با موضوع‌های کشوری به تهران ارسال می‌شود.

فخاری با تأکید براینکه صاحب اثر باید دانشجوی یکی از دانشگاه‌های گیلان باشد، یادآور شد: بسیجی بودن یا داشتن کارت بسیج الزامی نیست.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.