×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
برگزاری مراسم سوگواری دهه اول محرم در مسجد حضرت ولیعصر(عج)

سودابه وحدانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری میرزاکوچک نیوز با تسلیت ایام فرا رسیدن شهادت سید سالار شهیدان و 72 تن از یاران با وفایش اظهار کرد: ایام محرم به عنوان یکی از مهمترین مناسبت ها و سنت هایی است که همواره نسبت به آن توجه ویژه ای شده است و تکریم این ایام از برنامه های هرساله مومنان و مومنین است.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: اعضای کانون مسجد ولعصر(عج) خشکرودبار با غبارروبی، ضدعفونی مسجد، نصب بنر و سیاه پوش کردن مسجد آماده شروع برنامه‌های عزادارای ماه محرم شدند.

وی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و فاصله گذاری اجتماعی از مهمترین اولویت‌های برنامه های عزاداری ایام محرم در این مسجد است.

وحدانی تصریح کرد: تبیین و تشریح وقایع عاشورای حسینی و فرهنگ ایثار و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر از شاخص هایی است که با اهتمام امام مسجد در طول ایام ماه محرم مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: زنده نگهداشتن پیام عاشورا، نشر، گسترش و عمیق شناخت شهروندان از فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت باورهای نسل جوان از اهداف برنامه‌های ایام محرم است.

خبرنگار:زینب معصوم زاده

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.