×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
بسته‌های معیشتی تهیه شده بین نیازمندان و خانواده‌هایی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود

جهانبخش آرمان با گرامیداشت دهه ولایت و امامت اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم گروه‌های جهادی هر کدام به نوبه خود اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان کردند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز سپاه صومعه‌سرا هم 55 بسته معیشتی که ارزش هر بسته 250 هزار تومان است بین نیازمندان توزیع کرد افزود: این کمک‌های معیشتی تا شاهد نابودی ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی تهیه شده بین نیازمندان و خانواده‌هایی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود گفت: از همان روزهای نخستین شروع بحران کرونا اقشار مختلف مردم، نیکوکاران، بسیجیان و گروه های جهادی میدان خدمت‌رسانی را خالی نکردند و با تمام توان خود در صحنه عمل حاضر بودند.

آرمان با بیان اینکه گروه‌های جهادی مانند همان روزهای اولیه شروع بحران ویروس کرونا، همچنان برای کمک به مردم پای کار هستند تصریح کرد: کمبود وسایل بهداشتی، ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در شهرستان از جمله مواردی بود که سپاه به کمک گروه‌های جهادی خود برای رفع آن تلاش کرد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم کمک‌های مردم را به خوبی در این ماموریت به ثمر برسانیم و شاهد ریشه‌کن شدن هر چه سریعتر ویروس کرونا از جامعه باشیم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.