×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بیش از ۱۵۰ مسجد و 60 هیئت مذهبی صومعه‌سرا میزبان عزاداران حسینی

حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به در پیش بودن ماه محرم الحرام، اظهار داشت: به مناسبت ماه محرم 120 مبلغ و مبلغه به مساجد، هیئات مذهبی و مدارس شهرستان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در بیش از 150 مسجد و 60 هیئت مذهبی این شهرستان مراسمات دهه اول محرم برگزار می‌شود، افزود: 70 مداح هم به هیئات مذهبی و مساجد برای روضه‌خوانی و مداحی اعزام می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه در 70 مسجد و مدرسه صومعه‌سرا گفتمان‌های دینی ماه محرم برگزار می‌شود، گفت: این مبلغان با هدف غنا بخشیدن به شور حسینی و دور کردن عزاداری‌ها از بدعت‌ها و آیین‌های خرافی به مساجد و مدارس اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور، سیاه‌پوش کردن مساجد، میادین اصلی و فرعی شهر و روستا و برپایی ایستگاه‌های صلواتی را از دیگر برنامه‌های ماه محرم در این شهرستان دانست.

وی با اشاره به اقامه نماز ظهر تاسوعا و عاشوا در سطح مساجد این شهرستان، تصریح کرد: اجرای تعزیه در روز عاشورا و سوم امام حسین(علیه‌السلام) در صومعه‌سرا، ضیابر و طاهرگوراب از دیگر برنامه‌های این شهرستان است.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به سخنرانی‌های مبلغین در ماه محرم، خاطرنشان کرد: تبیین جایگاه ولایت فقیه، اهمیت رهبری در حکومت دینی، توطئه دشمنان در القای جدایی دین از سیاست، بیان سیره اهل بیت به ویژه امام حسین و امام سجاد و تبیین فرهنگ مقاومت و ضرورت دفاع از حرم اهل بیت در سوریه و عراق از جمله این موضوعات می باشد

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.