×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
تاکید فاضلی بر ضرورت مشارکت گسترده‌ی مردم در انتخابات

به گزارش میرزا کوچک نیوز،دکتر فیروز فاضلی اظهار داشت: انتخابات از مظاهر مهم حضور مردم در عرصه و از نشانه های مشارکت و حمایت ملت از نوع حاکمیت سیاسی هر کشور است.

وی افزود: امروزه جهان استکبار به هر کشوری که می خواهد حمله تبلیغاتی، نظامی و سیاسی بنماید، این موضوع را پیش می کشد که مثلا در فلان کشور به دلیل عدم مشارکت و حضور مردم در امور سیاسی و پایین بودن میزان حضور مردم در انتخابات که نماد مهم دموکراسی، مردم سالاری و … است، وضعیت و حاکمیت سیاسی که مقبول جهان و متناسب با معیارهای بین المللی باشد، وجود ندارد و به همین دلیل لازم است علیه آن کشور دست به اقدام نظامی، سیاسی و تبلیغاتی و … زد.

فاضلی که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان نیز هست ادامه داد: از همین رو نیاز هست مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای ضمن شکست توطئه های خارجی، با انتخاب هوشمندانه خود افرادی را وارد مجلس شورای اسلامی کنند که در پیشبرد برنامه های دولت یاری گر باشند نه اینکه خود مانعی بر سد توسعه قرار گیرند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه تشکیلات گیلان در پایان به اهمیت مقوله انتخابات از نگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از نگاه امام خمینی، انتخابات یکی از عرصه های مهم نبرد با استکبار و دشمنان داخلی و منطقه ای و جهانی اسلام و ایران است. به همین دلیل است که نه تنها امام خمینی در تشویق مردم به شرکت در انتخابات از ادبیات ویژه حماسی و رزمی نیز بهره می گرفتند بلکه به وضوح ابراز می کردند که شکست در انتخابات و عدم حضور گسترده مردم در انتخابات ، سبب می شود که مثل دوره مشروطیت، انقلاب شکست بخورد و عناصر غیر معتقد به انقلاب و اسلام و مزدوران استکبار به قدرت دست یابند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.