×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
تقدیر و تشکر شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان از مردم شهید پرور و فهیم استان

به گزارش میرزا کوچک نیوز،شورای ائتلاف اصولگرایان استان در تشکر و قدردانی از مردم شهید پرور و فهیم استان گیلان بیانیه ای صادر نمود که به شرح ذیل می باشد :

مردم شهید پرور و فهیم استان گیلان
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با لطف و عنایت الهی و عزم راسخ و حضور هوشمندانه و با بصیرت مردم همیشه در صحنه با تبلور اراده پولادین برگزار شد و جلوه زیبای دیگری از مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشید. حضور حماسی شما مردم ولایتمدار، مومن،انقلابی و شهیدپرور در رقابت گسترده ونظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات را باید دلیل روشنی بر عزت و اقتدار ملی ایران اسلامی دانست، حضور ملت در پای صندوقهای رأی که لبیک به ندای امام خامنه ای عزیز بوده نشان داد که مردم، قدرشناس نعمت استقلال و آزادی هستند و به نظام جمهوری اسلامی دلبسته و اعتماد کامل دارد.
ائتلاف اصولگرایان وظیفه خود می داند از عموم مردم حماسه ساز به ویژه همه کسانی که در مراحل مختلف انتخابات با این ائتلاف همکاری داشته و در انتخاب خود ملاک عمل قرار داده اند و نیز همه مسئولان دست اندرکاران اجرایی و نظارتی و امنیتی و انتظامی و نیروهای مومن و انقلابی که انتخابات را برگزار کرده اند سپاسگزاری کند. اطمینان دارد که مجلس دهم مجلسی مؤمن و کارآمد در خدمت مردم و کشور خواهد بود.
شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.