×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
توزیع بیش از چهار هزار بسته مرغ منجمد بین نیازمندان صومعه‌سرایی

سیدجلال سیدمحمدی با تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان بیش از چهار هزار بسته مرغ منجمد بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه این مرغ‌ها با پیگیری‌های انجام شده، اهدایی ستاد اجرائی فرمان امام (ره) به نیازمندان شهرستان است افزود: این خدمات‌رسانی در راستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری و در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل، باهدف کمک به تامین معیشت خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در رزمایش کمک مومنانه تا کنون بیش از 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات با عنوان احسان و تعاون، در شهرستان آغاز شده که مرحله اول آن به مناسبت سالروز نخستین اقامه نماز جمعه در کشور انجام شد و مرحله دوم در عید قربان، مرحله سوم در عید غدیر و مرحله چهارم در ماه محرم انجام می‌شود.

سیدمحمدی تصریح کرد: همه باید تا رهایی از این شرایط کمک به نیازمندان را مورد توجه قرار دهند و در این راستا حفظ آبروی افراد هم نباید فراموش شود.

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: شناسایی افراد واجد شرایطِ دریافت بسته‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت، هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد و گروه‌هایی متشکل از معتمدین صورت گرفته است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.