×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024
ثبت نام ۱۴۱۸۷ داوطلب انتخابات شوراهای روستایی در گیلان

محمود قاسم نژاد شامگاه دوشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به آخرین آمارهای ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا، اظهار کرد: داوطلبان تا ساعت ۱۲ شب گذشته می‌توانستند ثبت نام خود در این دوره از انتخابات را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بعد از بارگذاری مدارک در سامانه جامع انتخابات وزارت کشور در مجموع ۱۴ هزار و ۱۸۷ نفر در ششمین دوره انتخابات روستاهای استان گیلان ثبت نام کردند، افزود: هشت هزار و ۱۹۲ نفر معادل ۵۸ درصد به صورت حضوری ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان ادامه داد: پنج هزار و ۹۹۵ نفر معادل ۴۲ درصد ثبت نام غیر حضوری بوده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۳ هزار و ۲۱۱ نفر معادل ۹۳ درصد داوطلبان را مردان و ۹۷۶ نفر معادل هفت درصد را بانوان تشکیل می‌دهند.

قاسم نژاد در ادامه با اشاره به اینکه شرکت بانوان در این دوره از انتخابات نسبت به دوره پنجم دو درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: میزان حضور داوطلبان نیز نسبت به دوره‌های گذشته ۴ درصد افزایش یافته است.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با بیان اینکه ششمین دوره انتخابات در شوراهای روستایی در دو هزار و ۱۷۲ روستای گیلان برگزار می‌شود، گفت: ۸۹ روستا شورای ۵ نفره ۲۰۸۳ روستا نیز شورای سه نفره خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه شش هزار و ۶۹۴ کرسی شورای روستا در استان گیلان وجود دارد، افزود: بررسی صلاحیت داوطلبان نیز در هیئت‌های اجرایی از ۱۹ فروردین آغاز و تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

منبع خبر : مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.