×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
جایگاه خبرنگار در صومعه سرا از حالت بی در و پیکر خارج شود

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، حسین خیرخواه در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: هر کجا آگاهی آمد، قطعا جهالت  و افراط و تفریط هم از بین میرود.

وی با بیان اینکه آن چیزی که در طول تاریخ بشریت خسران به وجود آورد جهالت و نااگاهی بود افزود: خبرنگاران با سلاحشان که همان قلم است با سیاهی و ظلمت می جنگند.

رییسدادگستری صومعه‌سرا با بیان اینکه قلم به خبرنگاران به امانت سپرده شده است گفت: آنقدر اهمیت قلم بالاست که خداوند در قرآن به ان قسم یاد کرده است.

خیرخواه با اشاره به اینکه خبرنگاران باید پیشگیری از جرم را فریاد بزنند تا افراد از کارهای مجرمانه پرهیز کنند تصریح کرد: مهمترین وظیفه دستگاه قضایی در راستای مهمترین اهداف سیاست کاری خبرنگار تعریف می شود.

وی با اشاره به اینکه اگر چنانچه خبرنگاری از وظیفه خطیر برای مطامع دنیوی سواستفاده کند باید با وی برخورد شود خاطرنشان کرد: در صومعه سرا باید جایگاه خبرنگار ارتقا یابد و از حالت بی در و پیکر بودن خارج شود .
رییس دادگستری صومعه‌سرا با تاکید به اینکه در برابر احقاق حق اگر خود را محدود به جناح ها کنیم وام دار اشخاص شدیم و جایگاه خود را تنزل داده ایم اظهار کرد: اگر میخواهیم در کار خود به نحو احسنت موفق شویم باید خود را بالاتر از  اینها ببریم که میتوانیم در کنار شخص حقوقی باشیم اما وام دار او نباشیم.
وی با اشاره به اینکه باید در شهرستان 2 کار مهم لایروبی انهار و آب بندان ها صورت گیرد گفت: با این کار در سال زراعی جدید آب به اندازه کافی ذخیره شده و کشاورزان با کم آبی مواجه نمی شوند.

خبرنگار:عباس احمدزاده

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.