×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
جشن ازدواج ۱۵زوج دانشجوی دانشگاه آزاد صومعه‌سرا برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر جشن ازدواج 15 زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صومعه‌سرا با حضور دانشجویان، خانواده‌هایشان و مسئولان در کانون شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.

 با توجه به تاکید دین مزین اسلام و مقام معظم رهبری به ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان به ویژه در میان قشر فرهیخته و دانشگاهی امروز جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صومعه‌سرا برای چهارمین سال متوالی برگزار شد.

 سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دین ما دین رافت و مهربانی است و شادی و خوشی در وهله اول برای مسلمانان است، اظهار داشت: تک تک آیات قرآن و احادیث ائمه(علیه‌السلام) شاد بودن را برای مسلمانان فراهم کرده و ما نباید زندگی را برای خود سخت کنیم.

 وی افزود: به فرموده ائمه اطهار(علیه‌السلام)  مسئولان محل رجوع حاجات مردم هستند و با توجه به شرایطی که مردم جامعه با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند بزرگترین کار مسئولان این است که دستاوردهای دولت و پروژه‌ها را به مردم نشان دهند.

 نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمار جمعیتی ایران رو به منفی صفر است، گفت: سهم سرانه ما نسبت به دیگر کشورها یک دهم می‌باشد که این نشان از در فقربودن مردم و در حال توسعه بودن کشور است.

 دلخوش با بیان اینکه تولید مثل و افزایش جمعیت را باید جدی گرفت و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: کشور ما به سمت پیری پیش می‌رود و این موضوع سبب آسیب‌پذیری کشور می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: جمعیت دانشگاه آزاد اسلامی صومعه‌سرا از بدو تاسیس از 400 نفر شروع و به بیش از 2 هزار نفر رسید اما متاسفانه امروز شاهد کاهش دانشجویان به 1600نفر هستیم و قطعا با این وضعیت و پیش روی به سوی پیری جامعه، در  سال‌های آتی کاهش چشمگیری در دانشگاه‌ها خواهیم داشت.

 گفتنی است، در حاشیه این جلسه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از قبیل برنامه هنرمندانه گروه تئاتر و مصاحبه با خانواده‌های دانشجویان و … اجرا شد و با مساعدت نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی زوج‌های دانشجو به سفر مشهد اعزام می‌شوند.

منبع:خبرگزاری شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.