×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
جمع‌آوری مانکن‌های زننده از پشت ویترین مغازه‌ها

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از واران خبر، سرهنگ اردشیر آقاجانی در جلسه کارگروه عفاف و حجاب در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: بخشی از وظایف نیروی انتظامی در راستای رسیدگی به مسئله عفا و حجاب در سطح جامعه است.

وی با بیان اینکه بی حجابی، ارزش های نظام را خدشه وارد می کند و امنیت اخلاقی را زیر سوال می برد، افزود: کج روی، ناهنجاری، عرف شکنی؛، اختلافات خانوادگی، بی بند و باری و طلاق از پیامدهای بدحجابی است.

فرمانده انتظامی صومعه سرا با بیان اینکه در برخی از ایام خاص بی حجابی ها در این شهرستان دیده می شود، گفت: وضعیت شهرستان صومعه سرا از نظر  عفاف و حجاب رضایت بخش است.

سرهنگ آقاجانی با بیان اینکه امروز بحث حجاب از دغدغه های کشوری است، تصریح کرد: ۲۳ سازمان در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب وظایفی را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه گذاشتن چادر برای خواهران کارمند در نیروی انتظامی اجباری است، خاطرنشان کرد: برای مراجعه کنندگان مانتویی، چادرهایی تعبیه شده که باید حتما با سر کردن چادر وارد اداره انتظامی شوند.

فرمانده انتظامی صومعه سرا اظهار کرد: از پلیس های افتخاری که جامعه شناس و روانشناس هستند در راستای برخورد با معضل بدحجابی استفاده می شود تا به اینگونه افراد مشاوره دهند.

سرهنگ آقاجانی با بیان اینکه جمع آوری مانکن های زننده از پشت ویترین های مغازه ها از جمله برنامه های در دست اجرا است، افزود: بخشی از اقدامات فرهنگی در راستای عفاف و حجاب نیاز است که از دانشگاه ها، مدارس و برخی از مراکز علمی آغاز شود تا بتوان نتیجه گرفت.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.