×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
خبرنگاران می توانند برای جلب مشارکت های مردمی و اشاعه یک فرهنگ،بازوی کمکی مسئولان باشند

به گزارش میرزاکوچک نیوز علی فتح اللهی در مراسمی که پیش از ظهر چهارشنبه در دفتر فرمانداری شهرستان صومعه سرا به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار برای تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان صومعه سرا برگزار شد ضمن تبریک این روز، اظهار کرد: امسال هفته خبرنگار با آغاز دولت دوزادهم قرین شده است.

وی با بیان اینکه دولت دوازدهم نتیجه عملکرد مثبت دولت یازدهم است، افزود: مردم در انتخابات 29 اردیبهشت نشان دادند که از عملکرد دولت یازدهم رضایت دارند.

فتح اللهی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد و این موضوع در مذاکرات 5+1 کاملا مشخص است، گفت: کل دنیا در یک طرف و ایران به تنهایی در  یک طرف قرار دارد.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به سوگند خداوند به قلم در قرآن کریم، گفت: این نشان دهنده جایگاه و اهمیت قلم است و اصحاب رسانه و خبرنگاران باید در زمینه حفظ این امانت و استفاده در مسیر درست کوشا باشند.

وی همچنین در ادامه به نقش تأثیرگذار رسانه در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ در حوزه های مختلف نیز اشاره کرد و یادآورشد: برای اجرای هر برنامه ای در سطح جامعه نیازمند وجود یک پیوست فرهنگی و همچنین نهادینه کردن آن در سطح جامعه هستیم.

به گفته این مسئول رسانه و خبرنگاران می توانند برای جلب مشارکت های مردمی و اشاعه یک فرهنگ، بازوی کمکی مسئولان و مدیران نهادها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی شوند.

در پایان این مراسم از جمعی از فعالان رسانه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.