×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
دستگیری ۲۷ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل ار فارس، وزارت اطلاعات طی اطلاعیه اعلام کرد که ۲۷ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش را دستگیر کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: تحت عنایات حضرت ولیعصر(عج) و همزمان با دهه ی مبارک کرامت و در آستانه ی تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران، سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند، یک گروه تروریستی وابسته به داعش که قصد انجام اقدامات تروریستی در استان های عمقی و شهرهای مذهبی کشور را داشت؛ طی سلسله عملیات ترکیبی اطلاعاتی شناسایی و قبل از هرگونه اقدام به همراه سلاح و مهمات بازداشت نمایند. بحمدالله در این عملیات که در تبادل اطلاعاتی با یکی از سرویس های منطقه اجرایی گردید؛ از این گروهک تروریستی، تعدادی سلاح جنگی  کشف و ضبط گردید.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: تروریست‌ها تلاش داشتند اقلام فوق را با اختفا در لوازم خانگی به کشور منتقل نمایند. در این خصوص ۱۰ نفر در مرکز هدایتی این گروه در آنسوی مرزها و ۱۷ نفر نیز در داخل کشور بازداشت شدند. شایان ذکر است مقرر بوده ۵ نفر از دستگیر شدگان عملیات داخل کشور را انجام داده و بقیه به عنوان عناصر تدارکاتی و پشتیبانی کننده گروه ایفای نقش نمایند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.