×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دومین جشنواره آلوچه در شهر گوراب زرمیخ برگزار شد

علیرضا مهرگان با بیان اینکه دومین جشنواره «آلوچه»  به همت اداره میراث فرهنگی، بخشداری میرزا کوچک، شورای شهر و شهرداری شهر گوراب زرمیخ در این شهر برگزار شد اظهار کرد: این جشنواره امروز پنج‌شنبه(28 اردیبهشت) از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در پارک ساحلی شهر گوراب زرمیخ با استقبال کم نظیر عموم مردم همراه بود.

وی با بیان اینکه از جمله برنامه‌های این جشنواره لافند بازی، موسیقی سنتی و نمایش کمدی بود گفت: غرفه‌هایی جهت فروش آلوچه و عرضه محصولات صنایع دستی برپا شده بود.

رییس میراث فرهنگی، گردشکری و صنایع دستی صومعه‌سرا تصریح کرد:  معرفی سوغات منطقه، حفظ و احیای سنت‌ها و آئین‌های بومی- محلی از اهداف برگزاری جشنواره است.

مهرگان خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره توسعه تولیدات محلی و معرفی انواع فرآورده‌های کشاورزی به مردم به ویژه مسافران و گردشگران است.

«سلمان نصرت طلب» اظهار کرد: ظرفیت های مختلف شهر گوراب زرمیخ را شناسایی کردیم و با همیاری اعضا محترم شورا سعی داشتیم در جهت پیشرفت و توسعه گردشگری گام برداریم.

وی افزود: معرفی سوغات منطقه،فروش محصولات بومی و محلی، حفظ و احیای سنت‌ها و آئین‌های بومی- محلی از اهداف برگزاری جشنواره است.

شهردار گوراب زرمیخ با بیان اینکه امروز شاهد اسقبال خوب شهروندان ومسافران از جشنواره بودیم گفت: از اهداف دیگر این جشنواره رونق اقتصادی منطقه است که با برپایی بیش از 20 غرفه توانستیم محصولات محلی و صنایع دستی مردم منطقه را بدون واسطه به دست مصرف کننده برسانیم.

نصرت طلب خاطرنشان کرد: برگزاری اینگونه جشنواره ها بهانه ای است تا مشاغل خانگی رونق بگیرد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.