×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
راهپیمایی روزجهانی قدس در مناطق مختلف صومعه سرا برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری میرزا کوچک نیوز ، به نقل از مهر:سرگرد جلیل قاسمی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس که پیش ازظهر شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) و تسلیت شهادت ۱۷ نفر از هموطنان ایرانی در حادثه تروریستی ۱۲ رمضان تهران، اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از ابتکارات و خلاقیت های زیبای امام خمینی (ره) بود.

وی با بیان اینکه هدف از نامگذاری این روز ماندگاری این روز و همچنین حمایت از اسلام و مردم مظلوم فلسطین بوده است، افزود: استکبار جهانی و بسیاری از کشورهای اروپایی و غربی از این روز و راهپیمایی و حمایت مردم از ملت مظلوم فلسطین عصبانی و ناراحت هستند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با اشاره به گرامیداشت این روز بزرگ و راهپیمایی روز جهانی قدس سال های گذشته در شهرستان، گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته و براساس برنامه ریزی های انجام شده راهپیمایی روز جهانی قدس در پنج منطقه شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

وی بخش مرکزی، تولمات، گوراب زرمیخ، طاهرگوراب و ضیابر را از جمله این پنج منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: در بخش مرکزی و گوراب زرمیخ به دلیل برگزاری نمازجمعه شروع راهپیمایی از ساعت ۱۱ صبح و در سه منطقه دیگر از ساعت ۱۰ صبح روز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان درنظر گرفته شده است.

سرگرد قاسمی با بیان اینکه مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر صومعه سرا از مقابل سپاه ناحیه تا مسجد جعفری (مصلای شهر) است، تصریح کرد: رسانه های جمعی و فضای مجازی تبلیغات و آگاهی لازم برای چگونگی برگزاری این راهپیمایی در سطح شهرستان را به مردم اطلاع رسانی کنند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.