×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
شهدا قبل از اینکه به مقام رفیع شهادت نائل آیند،به مقام وصل الهی رسیده بودند

میرزاکوچک نیوز:حجت الاسلام حمیدرضا جلالی، امام جمعه گوراب‌زرمیخ عصر امروز (10مرداد) در اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام با بیان اینکه ما مهمان شهدا و شهدا میزبانان ما هستند، اظهار داشت: شهدا زنده اند و قرآن هم در دو جا به حیات حقیقیی شهدا اشاره کرده است.

وی با بیان اینکه شهدا زنده حقیقی هستند، افزود: دل‌های ما بصیرتی را که شهدا داشتند را ندارند زیرا شهدا در جوار الهی، از نعمتی که در قرآن گفته شده روزی می خورند.

امام جمعه گوراب زرمیخ گفت: زندگی امروز ما مادی است و این زندگی، لذایذ، هوس‌ها و بسیاری از مافیای دنیا که ما را اسیر خود کرده سبب بسته شدن چشمانمان شده و ما به همین دلیل شهدا را نمی‌بینیم.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه به واسطه گناه بر روی چشمانمان حجاب گرفته شده است، تصریح کرد: اگر ما امروز قدم‌هایی برای شهدا برداریم قدم‌هایمان مقدماتی است زیرا قدم اصلی ادامه دادن راه شهداست.

وی با بیان اینکه شهدا قبل از اینکه به مقام رفیع شهادت نائل آیند، به مقام وصل الهی رسیده بودند، خاطرنشان کرد: شهدا در وهله اول خود را ساختند که توانستد به مقام قرب الهی و شهادت دست یابند.

امام جمعه گوراب زرمیخ اظهار داشت: شهدا با دلاورمردی‌ و جانفشانی‌هایشان اجازه ندادند یک وجب از خاک میهنمان به غارت رود زیرا می‌خواستند ارزش‌ها و دین باقی بماند و ما مروج حقیقی دین باشیم.

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه شهدا در راستای ارزش‌های دین و و غیریت دینی بی‌تفاوت نبودند، افزود: باید بصیرت دینی داشته باشیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه افتخار امروز کشورمان این است که بر پایه ایمان مردم و رهبری درایتمندانه مقام معظم رهبری بر پایه خود ایستاده است، گفت: ایران کشوریست که کسی جرات نمی کند کوچکترین تعرضی به آن کند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.