×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
طرح 2020 در صومعه سرا اجرایی می شود

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، سیدجلال سیدمحمدی در نشست هم اندیشی طرح گردشگری 2020 که در سالن اجتماعات فرمانداری صومعه سرا برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)با بیان اینکه امیدست بتوانیم در این ایام در راستای تببین اهداف قیام عاشورا و تعمیق فرهنگ عاشورا، پیام آزادگی و آزادمردی در جامعه گام برداریم،اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه اجرای طرح 2020 است. این طرح در راستای توسعه گردشگری در شهرستان ها و استان های کشور است.

وی با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا از ظرفیتها و توانمندی های بالایی در ابعاد مختلف از جمله گردشگری برخوردار است، افزود: به بالفعل درآوردن پتانسیل های بالقوه شهرستان نیازمند برنامه ریزی، مدیریت، درایت و استفاده درست از ظرفیتها و توانمندی ها است.

سیدمحمدی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح تسهیل پتانسیل، بالفعل درآوردن و توسعه گردشگری در ابعاد مختلف است، خاطرنشان کرد: امروزه گردشگری به عنوان یک صنعت پردرامد در دنیا شناخته شده است و بسیاری از کشورها با استفاده از درآمدهای حاصل گردشگری بودجه خود را تامین می کنند و گردشگری به درآمد شاخصشان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بسیاری از کشورها دارای پتانسیل و توانمندی در حوزه گردشگری طبیعی نیستند ولی آنچه آنها را در این زمینه موفق کرده شناخت سرمایه گذاری درست و استفاده از سرمایه ها است که توانسته اند در سطح دنیا به عنوان کشورهای مشهور در زمینه گردشگری خود را مطرح کنند.

سیدمحمدی متذکر شد: کشور ما با برخورداری از ظرفیتهای طبیعی، تاریخی، اجتماعی، فرهنگی و… یکی از ده کشور مهم دنیا در این زمینه ها است ولی کمترین بهره را در حوزه گردشگری برده است؛ لازم است در این زمینه با برنامه ریزی مناسب و ایجاد درآمد لازم برای منطقه، استان و کشور استفاده خوبی را از توانمندی های خود داشته باشیم.

وی در خاتمه اظهار کرد: امیدست بتوانیم با همکاری شما زمینه را برای فعالیت های گردشگری، تعمیق و توسعه صنعت گردشگری در شهرستان فراهم کنیم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.