×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مانور فرهنگی عفاف و حجاب در صومعه سرا برگزار می شود

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و هنری ویژه بانوان در دهه فجر، از برگزاری مانور فرهنگی عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میرزا کوچک نیوز، آرزو محمدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه شهرستان صومعه سرا با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: نقش موثر زنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه زنان هیچگاه از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دست برنداشتند افزود: پیام و ارزش های انقلاب اسلامی با پیروزی آن به کل جهان صادر شد.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا انقلاب اسلامی ایران را از تاثیرگذارترین انقلاب های پدید آمده در منطقه و جهان برشمرد و اظهار کرد: یکی از وظایف مهم ما، انتقال پیام انقلاب به نسل های سوم و چهارم است.

محمدی در ادامه به اجرای برنامه های دهه فجر ویژه خواهران اشاره و بیان کرد: برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های این ایام، یکی از عوامل مهم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج مبارزه با ظلم و گسترش عدل در بین جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوانان بسیجی است.

وی برگزاری نشست ازدواج و افزایش موالید، مانور فرهنگی عفاف و حجاب با مشارکت پایگاه مقاومت خواهران، جشنواره غذا و برپایی نشست های بصیرتی با موضوع شناخت و شناسایی انقلاب اسلامی و اهداف آن را از شاخص ترین برنامه های پایگاه های حوزه مقاومت بسیج خواهران شهرستان صومعه سرا اعلام کرد.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا به برگزاری همایش پیاده روی ویژه بانوان در ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در این ایام با اجرای برنامه های فرهنگی تلاش می شود که  نقش پرشور قشر عظیم بانوان در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بازآفرینی شود.


منبع:مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.