×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
محدوديت ترافيکی تعطيلات عید فطر در گيلان اعلام شد

به گزارش میرزا کوچک نیوز،رئیس پلیس راه استان از اعمال محدودیت های ترافیكی ایام تعطیلات عید سعید فطر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

سرهنگ مهیار رستگار گفت:  با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر و تداخل آن با تعطیلات پایان هفته، پلیس راه استان محدودیت‌های ترافیكی را به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و ایجاد ترافیك روان جاده ای  اعمال خواهدكرد.

وی بیان داشت:  از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴روز سه شنبه مورخه۹۵/۰۴/۱۵ و همچنین  از ساعت ۸ الی ۲۴  روز چهارشنبه و جمعه  مورخه ۱۶ و ۹۵/۰۴/۱۸ تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از اتوبان “رشت – قزوین ‍” و بلعكس ممنوع است.

رستگار افزود: از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روزهای چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه مورخ ۱۷،۱۶ و ۹۵/۰۴/۱۸  این  محدودیت در محور آستارا به اردبیل و بالعکس نیز اعمال و تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در این محور ممنوع می باشد.

رئیس پلیس راه استان در پایان از کلیه رانندگان در خواست کرد به علت افزایش تردد در محورها مواصلاتی استان ضمن رعایت مقررات راهنمایی رانندگی با آرامش بیشتری رانندگی و در زمان خستگی و خواب آلودگی با هدایت خودرو به پارکینگ، استراحت و سپس به مسیر خود ادامه دهند./گیل نگاه

 

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.