×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مراکز مهم فرهنگی، بهداشتی و درمانی در صومعه‌سرا افتتاح می‌شوند
http://shabestan.ir/detail/News/943921

«جهانبخش آرمان» صبح امروز(دوشنبه، ۹ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: باید در راستای پاسداری و دستاوردهای مهم انقلاب تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به رویکرد، اهداف و برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناحیه مقاومت صومعه‌سرا افزود: به فرموده امام راحل هر کسی که دل در گرو این انقلاب و نظام دارد و در راستای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند به معنای عام کلمه، پاسدار است.

وی با اشاره به اینکه سپاه در عمق بخشی درونی و بیرونی مامور و در همه تهدیدهای سخت و نرم پای کار است گفت: در شهرستان صومعه‌سرا با همکاری همه بسیجیان، پیشکسوتان و رسانه، تمام تلاش سپاه پاسداران این است که از دستاوردهای گران‌مایه نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری کند.

آرمان تصریح کرد: سپاه صومعه‌سرا به هیچ وجه نسبت به ارزش‌های دینی و انقلابی بی توجه نخواهد بود و با تمام توان در پاسداری از انقلاب پا به پای مردم ولایتمدار جرکت می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه تمام افتخار سپاه این است که مردمی و مردم محور است خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که سپاه مشکلی از مشکلات مردم را در همه حوزه‌ها رفع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هر جایی احساس کنیم سپاه و بسیج می‌توانند به داد مردم برسند و مشکلی از مشکلات مردم را حل کنند پا به این عرصه می‌گذاریم اظهار کرد: دغدغه ما مانند همه مسئولان اجرای اقدامات خوب برای رفع کم آبی کشاورزان است.

آرمان با اشاره به اینکه در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، خدمات، پزشکی و پیراپزشکی اقدامات خوبی باید در شهرستان انجام شود خاطرنشان ساخت: افتتاحیه مراکز مهم فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی را در آینده در شهرستان خواهیم داشت.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.