×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
همه دستگاه‌ها مردم را به زراعت چوب در زمین‌های بایر دعوت کنند

آیت‌الله«رسول فلاحتی» ظهر امروز(سه‌شنبه، 26اسفند) در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: صومعه‌سرا قطب زراعت چوب است و برخی از اراضی که در شهرستان وجود دارد از اراضی منابع طبیعی است که منابع طبیعی باید نظارت و از آسیب‌ها جلوگیری کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مردم در برخی از اراضی بیش از 40 سال است که درخت‌های صنوبر کاشت می‌کنند و اکنون کسی نباید ممانعت از کاشت آن کند افزود: زمین بایری که مردم 40 سال در آن به کشت و کار پرداخته‌اند هیچ نهاد و مسئولی حق آزار رساندن به مردم را ندارد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها مردم را به زراعت چوب در زمین‌های بایر دعوت کنند و بانک‌‌ها در این زمینه به جوانان وام دهند تا بتوانند زراعت چوب را آغاز کنند گفت: اراضی بایر جدید که قرار است به مردم داده شود حتما شرایط آن نیز قید شود.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بسیاری از مردم گله‌مند از این موضوع هستند که مسئولان اجازه ساخت مسکن کوچک در زمین خودمان را نمی‌دهند که در این راستا مسئولان نباید با مردم اینگونه رفتار کنند تصریح کرد: افراد غیر بومی که در زمین 2 هزار متری اقدام به ساخت ویلا می‌کنند باید جلویشان گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید به اینکه از دستگاه قضا خواسته می‌شود جلوی ساخت و سازهای ویلاهای چند هزارمتری در شهرستان که توسط افراد غیر بومی ساخته می‌شود گرفته شود و نسبت به تخریب آن اقدام کنند خاطرنشان کرد: این ویلاها هیچ سودی برای گیلان ندارد و فقط در تخریب این استان نقش دارند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.