×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
پروژه پیربازار به خمام در 5 فاز در حال اجرا است

«سیدکاظم دلخوش اباتری» در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر همه پروژه‌های شهرستان در حال اجرا است و هیچ پروژه‌ای راکد نمانده است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه‌های راه‌های اصلی همچون خمام پیربازار ضیابر، جاده فومن صومعه‌سرا و پونل، جاده کلیدبر به ماسال، جاده کلاشم به بازارجمعه، و روکش جاده اصلی صومعه‌سرا به پونل و صومعه‌سرا به فومن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه جاده گوراب به لاکسار و دلیوندان در حال روکش و آسفالت است گفت: علاوه بر اینکه جاده کلنگستان  هم در دست آسفالت است 10 روستای دیگر در صف روکش و آسفالت قرار دارند.

دلخوش با بیان اینکه جاده پیربازار به خمام و ضیابر 70 کیلومتر و در پنج فاز در حال اجرا است تصریح کرد: فاز نخست پیربازار تا نوخاله در حال انجام است و فاز دوم از نوخاله تا نرگستان، فاز سوم از نرگستان تا ضیابر، فاز چهارم از پیربازار به سمت خاچکین، و آخرین فاز به خمام ختم خواهد شد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در راستای آبرسانی به مزارع کشاورزی لایروبی استخرها، آب‌بندان‌ها و رودخانه‌ها در حال انجام است خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در این زمینه در منطقه صوفیانده، سیاه درویشان؛ شیخ محله و مناطق دیگر شهرستان در زمینه آبرسانی به مزارع کشاورزی در تلاش هستیم.

خبر/عقیل گنجه

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.