×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
کشته شدن 4 عابر پیاده در آزادراه گیلان

به گزارش میرزا کوچک نیوز مهیار رستگار با اشاره به اینکه مطالب و قوانینی که به تصویب می‌رسد از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود اظهار کرد: مردم باید نسبت به قوانین آگاهی داشته باشند و ندانستن موجب برطرف شدن مسئولیت از عهده شهروندان نمی‌شود.

وی به ممنوعیت تردد، توقف و حرکت عابران پیاده در آزادراه‌ها اشاره کرد و افزود: قانونگذار استثناهای تردد عابران پیاده در موارد ویژه را مشخص کرده و عوامل امدادی و کارکنان اداره راه طبق مؤلفه‌هایی این اجازه را دارند.

فرمانده پلیس‌راه گیلان با بیان اینکه ماده چهار قانون راه و راه‌آهن ممنوعیت تردد عابران پیاده در آزادراه‌ها را تسریع کرده است، تصریح کرد: یک قطعه آزادراه در حد فاصل امامزاده هاشم (ع) تا رودبار و از شهر منجیل تا لوشان انتهای حوزه استحفاظی گیلان وجود دارد.

رستگار با تاکید براینکه عابران پیاده باید به موضوع مذکور توجه داشته باشند، بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون چهار مورد تصادف در آزادراه گیلان داشتیم و در هر کدام از موارد منجر به مرگ دلخراش عابران پیاده شده است.

وی آخرین تصادف عابران پیاده در آزادراه گیلان را شب گذشته عنوان کرد و گفت: در صورت بروز تصادف در آزادراه‌ها عابران پیاده مقصر شناخته می‌شوند و باید پاسخگوی حادثه باشند.

فرمانده پلیس‌راه گیلان با بیان اینکه هنگام نقص فنی وسیله نقلیه در آزادراه باید در شانه اضطراری راه توقف کند، خاطرنشان کرد: عابر باید از آزادراه خارج شده و پس از آن تقاضای امداد کند.

رستگار متذکر شد: سرعت خودروها در آزادراه بسیار بالا است و در صورت تردد عابران پیاده حادثه اتفاق می‌افتد.

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.