×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
۳۰ کشاورز نمونه صومعه سرایی تجلیل می شوند

به گزارش میرزا کوچک نیوز،با اشاره به سالروز تأسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۵۸، اظهار کرد: فلسفه وجودی تأسیس جهاد سازندگی محرومیت زدایی از سطح روستاها و روستانشین ها بود.

وی با بیان اینکه جهادگران جهاد سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش تأثیرگذاری داشتند، افزود: بعداز پایان جنگ نیز این جهادگران تلاش خود را برای عمران و آبادانی کشور در حوزه های مختلف آغاز کردند.

رئیس جهاد کشاورزی صومعه سرا حرکت به سوی استقلال و خودکفائی کشور در بخش های مختلف برای بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی به ویژه در روستاها را یکی دیگر از اهداف جهاد عنوان و خاطرنشان کرد: از طریق توسعه کشاورزی، دامداری، صنایع روستایی می توان مانع مهاجرت روستائیان به شهر شد.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی صومعه سرا نیز تمام تلاش خود را برای اشتغال زایی، افزایش درآمد و اقتصاد خانوارهای روستایی با توسعه و رشد بخش کشاورزی انجام می دهد، تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان صومعه سرا در حوزه کشاورزی در بسیاری از جهات در استان پیشرو است.

پادیاب به برنامه های هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تجلیل از ۳۰ کشاورز نمونه بخش های مختلف کشاورزی از شاخص ترین این برنامه ها است.

وی با بیان اینکه در این هفته  یک واحد مرغداری در روستای زیکسار شهرستان صومعه سرا افتتاح می شود، افزود: با بهره برداری از این واحد تولیدی تعداد واحدهای مرغداری شهرستان به ۱۷۶ واحد می رسد.

به گفته پادیاب این واحد تولیدی بیست هزار قطعه ای بوده و برای پنج نفر نیز به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

شهرستان صومعه سرا قطب تولید مرغ در استان گیلان است./خبرگزاری مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.