×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
۹دی گرامی داشت وحدت ملی حول ولایت فقیه است

امام جمعه شهرستان صومعه سرا گفت: گرامیداشت روز ۹دی گرامی داشت وحدت ملی حول محور ولایت فقیه است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی راشد نوری صومعه سرا افزود : حماسه ۹دی حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که تکرار هر ساله آن باعث آمادگی مردم ،یاس و نا امیدی دشمنان و توجه مسولان به قدر شناسی از حضور ملت در صحنه و تلاش و کار جهادی و صادقانه برای خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی کشور میشود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هیچ موقع مایل نبودند ملت ایران ،مسولان و دولت جمهوری اسلامی آرامش داشته باشند اظهار داشت : دشمنان در طول حدود چهل سال بعد از انقلاب به طور مداوم دنبال بحران سازی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند و برای انجام نیات پلیدشان از افرادی داخل کشور به نحوی با نظام اسلامی زاویه داشتند سوء استفاده کردند .

وی روز ۹دی را روز وحدت و یکپارچگی ملت ایران و روز بروز ظهور تجلی اراده مسلمان ایران از هر قشر و گروه و سلیقه ای عنوان کرد و افزود: روز ۹دی روزز حماسه بزرگ روز بصیرت آگاهی و میثاق مجدد است با امام و رهبرشان بوده است.

امام جمعه شرستان صومعه سرا از ایمان و اعتقادات مردم، وحدت و یکپارچگی ملت و بصیرت ،آگاهی و زمان شناسی مردم به عنوان عوامل ماندگاری حماسه ۹دی نام برد و اضافه کرد: رمز اساسی این سه عنصر وجود رهبری آگاه،شجاع وبیدار است که همواره در کنار مردم ،مانع نفوذ دشمنان وپشتوانه قدرتمند نظام شده و با هدایت هایش در بحران ها و حوادث سخت ، نظام اسلامی را از هرگونه انحراف حفظ میکند.که سد محکمی در برابر انحرافات، خطاها و کم کاری ها است.

وی با بیان اینکه هر زمان که این سه عامل در میان ملت ها حفظ شود.نظام و انقلاب اسلامی قوی تر و عزت مندانه تر در عرصه سیاسی و در تقابل با نظام استکباری به راه خود ادامه میدهد. خاطر نشان کرد: امروز که توطعه های استکباری با حضور و دخالت تجاوز گرانه در منطقه و بد عهدی و پیمان شکنی در معاهدات بین المللی و حمایت و تقویت گروه های تک فیری و تروریستی و زیر پا گذاشتن همه قواعد انسانی و بین المللی جهان و منطقه را دچار بحران کرده است حفظ این سه اصل لازم و ضروری است.

حجت الاسلام راشد نوری ابراز امیدواری کرد مردم شریف و فهیم استان ولایت مدار گیلان و صومعه سرا که پیشگام در ایجاد حماسه ۹دی در کشور بوده و زودتر از سایر نقاط کشور حماسه پر شور آفریدند در مراسم گرامی داشت روز یکشنبه ۹دی ماه جاری حضور گسترده داشته وبار دیگر مراتب وفاداری خود را به نظام اسلامی و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام داشته و دشمنان انقلاب را در نقشه ها و نیاتپلید شان نا امید کنند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.