×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
5 پروژه در صومعه سرا به بهره برداری رسید+همراه با تصاویر

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت 5 پروژه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در صومعه‌سرا به بهره‌برداری رسید.

  • *افتتاح ایستگاه پمپاژ آب روستای رفتگی
    ایستگاه پمپاژ آب روستای رفتگی با اعتبار هزینه شده 600 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید. با افتتاح این طرح 80 هکتار از روستاهای اطراف از آب زراعی بهره‌مند می‌شوند.
  • *افتتاح پل چالکسر
    پروژه پل چالکسر با اعتبار هزینه شده 280 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
    عملیات صورت گرفته بر روی این پل، خاکریزی، شن‌ریزی، ایمن‌سازی با علایم، ایمن‌سازی با گاردریل و آسفالت طرفین ورودی پل است.
  • *افتتاح واحد بوم‌گردی
    علیرضا مهرگان رئیس میراث فرهنگی صومعه سرا با بیان اینکه این واحد بوم‌گردی با اعتبار 650 میلیون تومان افتتاح شد، گفت: از این میزان اعتبار 250 میلیون تومان از تسهیلات بانک توسعه تعاون و 400 تومان آورده شخص بوده که برای سه نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.
  • *بهره‌برداری از پروژه آسفالت روستای پشتمسار،بخش میرزاکوچک
    «مجید علیزاده» در حاشیه بهره‌برداری از پروژه آسفالت اظهار کرد: در راستای رسیدگی به مناطق محروم اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا از دهه فجر تاکنون 2 پروژه آسفالت همزمان در منطقه گوراب زرمیخ به طول پنج کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و 750 میلیون تومان انجام داده است.
    رییس راه و شهرسازی صومعه‌سرا افزود: 6 دستگاه در روستاها مستقر هستند و تا کنون هفت هزار و 500 متر کار با اعتبار بالغ بر 2میلیارد و 625 میلیون تومان انجام داده‌اند.
    وی تصریح کرد: کل راه‌های روستایی صومعه‌سرا 718 کیلومتر است که 474 کیلومتر آسفالت شده و درصد برخورداری از آسفالت حدود 66 درصد است.
  • *افتتاح سالن تنیس روی میز
    سالن تنیس روی میز دانشکده فنی و حرفه‌ای صومعه‌سرا با مساحت 240 متر مربع و با اعتبار هزینه شده 480 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.