×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
اخراج کارمند شرق گیلانی به علت حمایت از یک کاندیدا !

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از املشما خبری ظهرامروز  رسید مبنی بر توهین و اخراج یک کارمند اداره بدلیل حمایتش از یک کاندیدای انتخابات مجلس!!!

ماجرا از این قرار بود:

به گزارش خبرنگار ما ، جوانی که چندسالیست در یکی از ادارات شرق گیلان جذب شده است و همزمان با اشتغالش تحصیلات عالیه را طی میکند ، با توجه به نزدیکی انتخابات از یکی از کاندیداهای این دوره مجلس حمایت داشته که به مزاج یکی از مدیران آن اداره خوش نیامده است.

مدیر این اداره که با حمایت های نماینده وقت به مسندی رسیده و خاطرات جالبی توسط رسانه ها از مراسم معارفه اش منتشر شد ، صبح امروز این کارمند جوان  را به واسطه حمایت از کاندیدای رقیب که شانس پیروزی بالایی در انتخابات دارد ازاتاق کارش بیرون کرد و گفت: برود و بعد از انتخابات به آنجا برگردد.

این مدیر که خوش نامی تخلفاتیش در مجموعه قبلی خود  توسط دستگاه قضا چندماه پیش به اثبات رسیده، در مسئولیت سابقش از بیت المال بخشایش زیادی به همگان و طرفداران کاندیدای مورد علاقه اش داشته و چندروزیست که همه منتظر اجرای حکم دستگاه قضا برای وی هستند.

و اما خبرنگار ما پس از واکاوی های انجام داده سر نخ این ماجرا را به دو سه روز پیش در یکی دیگر از شهر های شرق گیلانی پیدا می نماید ، در آن روز  رئیس دفتر نماینده وقت با این کارمند جوان در موضوعی شخصی درگیری لفظی  پیدا میکند وپس از فحاشی، با این مسئول فوق الذکر تماس حاصل میکند و از وی می خواهد که این جوان را از کار برکنار کند یا بلایی سرش بیاورد که بداند با چه کسانی طرف است!!!

اندکی  از حال و هوای رئیس دفتر آقای نماینده هم بدانید بد نیست، این آقا که چندماهیست از سازمان خود بازنشسته شده ،در زمان مشغولیتش زیرآب بسیاری از همکاران را به واسطه مسئول دفتری نماینده می زده و به دنبال تغییر مدیران شهرستانیش بوده است که حتی مدیرکل آن سازمان در گفتگویی با خبرنگار ما از این فرد گلایه بسیار داشت و گفت: خط و مشی اشتباهی که این آقا به نماینده داده موجب بسیاری از مشکلات در آن سازمان شده است.

و اما قابل توجه مدیر محترمی که می خواهی از این آب گل آلود ماهی بگیری ، سرکار آوردن یا برکنار کردن یک فرد به همین سادگی ها نیست و اگر هم نمی دانی!!! در سازمان های شما قسمتی هست بنام تخلفات اداری  و اگر هم این کارمند شما تخطیی نمود از آن طریق وارد شوید زیرا شنیدیم بزودی  دوستان از همین سازمان تخلفات اداری با شما برخورد جالبی در خصوص پرونده های تخلفی تان خواهند داشت و قراراست ماهم آن را منتشر کنیم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.