×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
برگزاری جشن های شعبانیه در۸۰ مسجد شهری و روستایی صومعه سرا

رحمت آذرافروز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته جشن های بسیاری برای اعیاد مبارک ماه شعبان در سطح مساجد و هیئت های مذهبی شهرستان صومعه سرا برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه های مختلفی در این ایام به ویژه نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشیریت برگزار می شود، افزود: بیش از ۸۰ مسجد شهرستان صومعه سرا در حوزه شهری و روستایی اقدام به برگزاری جشن های شعبانیه می کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا با اشاره به اینکه به منظور ترویج فرهنگ مهدویت در سطح جامعه به ویژه در میان نسل جوان ۵۰ مبلغ به مساجد شهرستان اعزام شده اند، گفت: برگزاری گفتمان های دینی در سطح مدارس و مساجد شهرستان توسط ائمه جماعات، روحانیون مستقر، بومی و طرح هجرت نیز از برنامه های دیگر این ایام است.

وی به برگزاری جشن اعیاد پیش رو به ویژه نیمه شعبان در ۳۰ هیئت مذهبی شهرستان صومعه سرا نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ۳۰ مداح نیز در طول این ایام به مساجد اعزام می شوند.

به گفته این مسئول برپایی ایستگاه صلواتی، آذین بندی شهر، ارسال پیامک تبریک به صورت انبوه، مسابقات فرهنگی، مناجات و دعاخوانی نیز از دیگر برنامه های این روزها در سطح شهرستان صومعه سرا خواهد بود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.