×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
برگزاری ویژه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی صومعه سرا

به گزارش میرزا کوچک نیوز،سرهنگ کیا عاشوری ضمن تسلیت سالروز ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد:  امام راحل منبع هدایت اسلامی و انقلابی ما است و به همین جهت حفظ و پاسداشت راه و منطق ایشان یک وظیفه مهم اجتماعی می باشد.

وی با بیان اینکه تبیین اندیشه‌های امام راحل در جامعه اسلامی جلو زیاده خواهی‌های استکبار جهانی را در ایران گرفت، گفت: این انقلاب مرهون و محصول عالمی وارسته و نستوه است که برای هدایت همه مردم جهان به سوی توحید شکل گرفته بود و اندیشه‌های او تمام اندیشه‌های جامعه شناسان غرب و شرق را متحول کرد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه باید اندیشه های امام خمینی(ره) برای نسل جوان تبیین شود، افزود: پویایی، عزت و سربلندی انقلاب اسلامی  ما مدیون رهبری امام راحل بوده و بزرگداشت نام و یاد این بزرگوار از وظایف مهم همه ما به شمار می‌رود .

سرهنگ عاشوری با اشاره به برگزاری ویژه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی نماز جمعه صومعه سرا تصریح کرد: این مراسم روز پنج‌شنبه(۱۳خرداد) ساعت ۱۹ عصر با سخنرانی حجت الاسلام پروایی برگزار می گردد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پنج شنبه بعد از اجرای مراسم و برپایی نماز مغرب و عشا، بیش از ۴۵۰ نفر از خواهران و برادران صومعه سرای به مرقد امام خمینی(ره) عازم می شوند تادر سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضور پررنگ داشته باشند./واران خبر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.