×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
برگزاری ۱۶ گفتمان دینی در مدارس و دانشگاه‌های صومعه‌سرا

به گزارش میرزا کوچک نیوز و به نقل از واران نیوز:حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار کرد: شیعیان و اهل سنت در مورد سالروز ولادت حضرت محمد(ص) اختلافی یک هفته ای دارند که برای از بین رفتن این اختلاف، این یک هفته به عنوان هفته وحدت نامیده شده است.

وی با بیان اینکه امروز امت اسلامی با وحدت می توانند  یک واحد شوند و توطئه دشمنان را خنثی کنند، افزود: تمام دستورات اسلام حول محور وحدت شکل گرفته است و ما باید از این امر پیروی کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام مخالف وحدت مسلمانان بوده و در این میان شیعه انگلیسی و سنی وهابی و تکفیری نیز همنوا با دشمنان، آتش بیار معرکه شده اند، اضافه کرد: تشیع انگلیسی و تسنن تکفیری و وهابی ابزار و توطئه دشمنان در برابر وحدت امت اسلام بوده و امروز به عنوان مکمل یکدیگر در مقابل وحدت جامعه اسلام ایستاده اند.

حجت‌الاسلام احمدی پور،  تنها راه مبارزه با توطئه تفرقه افکنی دشمنان را عمل به دستورات قرآن و اسلام دانست و تصریح کرد: گر ما مسلمانان سیره پیامبر (ص) را سرلوحه کار خود قرار دهیم هیچگاه دشمنان نمی توانند بین شیعه و سنی اختلاف بیاندارند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در هفته وحدت در شهرستان صومعه سرا خاطرنشان کرد: آذین بندی شهر، ارسال پیامک انبوه، برگزاری مسابقه پیامکی در سطح شهرستان از جمله برنامه های این نهاد در هفته وحدت است.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا با بیان اینکه ۱۶ گفتمان دینی در سطح مدارس و دانشگاه های این شهرستان برگزار می شود، اظهار کرد: ۵۰مبلغ و مبلغه به مناسبت این هفته به مساجد و هیئت های مذهبی شهرستان اعزام می گردد.

حجت الاسلام احمدی پور همچنین برگزاری محفل انس با قرآن در ۹خانه قرآنی و ۲ موسسه قرآنی صومعه‌سرا را از دیگر برنامه های انینهاد در هفته وحدت عنوان کرد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.